Ontmoetingsbijeenkomst 30 maart 2017

 

Meld je snel aan, iedereen is welkom !

Veel van jullie hebben mijn aflevering bij Spoorloos gezien. Tien jaar geleden heb ik mijn biologische familie ontmoet. Ik was toen wereldwijd de eerste Chinese vondeling die met zekerheid kon zeggen dat ik mijn biologische ouders had gevonden.

Donderdag 30 maart 2017 kom ik in Alkmaar vertellen over mijn ervaringen.                    Ik ga vertellen over hoe ik het heb ervaren om mijn biologische familie te ontmoeten, hoe ik de band nu is tussen mij en mijn biologische ouders en hoe het is om weer in China te zijn. Ook komt mijn moeder vertellen over de zoektocht naar mijn biologische familie en over de stichting Eline-de cirkel is rond.

Tijdens deze avond kan iedereen uitgebreid vragen stellen.

Graag voor Donderdag 20 maart 2017 aanmelden via: 

alkmaar@wereldkinderen.nl

Zie onderin op mijn pagina voor Locatie en tijdstip.

wereldkinderen-alkmaar_eo-uitnodiging_mrt2017

Plaats een reactie